Interneta veikala www.nobleplace.lv noteikumi
I. Definīcijas § 1
Šajos interneta veikala www.nobleplace.lv noteikumos, turpmāk tekstā "Noteikumi", lietotajiem termiņiem ir šāda nozīme:
A. „Pārdevējs” – “Noble Place Baltic SIA”, juridiskā adrese: Blaumaņa iela 22, Rīga, Latvia numuru 40203359347 e-pasta adrese: info@nobleplace.lv.
C. „Veikals” - interneta veikals, kas pieejams tīmekļa vietnē: https://www.nobleplace.lv un tās apakšlapās,
D. „Klients” – katra persona, kas ar Pārdevēju ir noslēgusi līgumu par konta izveidošanu Veikalā vai, neveidojot kontu Veikalā, ir noformējusi pasūtījumu; šis jēdziens nozīmē arī personu, kurai nav Konta un kura noformē pasūtījumu,
E. „Konts” – Klienta konts, kuru viņš ir izveidojis Veikalā saskaņā ar Noteikumos izklāstītajām prasībām,
F. „Patērētājs” – persona, kas definēta Civillikuma 221.pantā, t.i. fiziska persona, kas ar uzņēmēju noslēdz tiesisku darījumu, kas nav tieši saistīts ar viņa uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību,
G. „Politika” - Privātuma politika un Sīkfailu politika, kas pieejama adresē: https://nobleplace.lv/polityka-prywatnosci
Pārdevējs un Longchamp pārdevējs turpmāk kopā var tikt saukti par "Pārdevējiem”
II. Vispārējie noteikumi § 2
Šie Noteikumi nosaka kārtību, kādā Pārdevējs sniedz Klientiem pakalpojumus elektroniskā veidā, ļaujot viņiem bez maksas izveidot savu Kontu Veikalā, un kārtību, kādā Klients internetā noslēdz Veikalā piedāvāto preču pārdošanas līgumu ar Pārdevēju vai Longchamp pārdevēju par cenām, kas norādītas Veikala attiecīgajās apakšlapās.
§ 3
Veikala tīmekļa vietnē iekļautais saturs, jo īpaši sludinājumi, reklāmas, cenrāži un cita informācija, nav komerciālais piedāvājums Civillikuma 66. un 661.panta izpratnē, bet uzaicinājums iesniegt piedāvājumus.
§ 4
Fotoattēli un preču apraksti, preču zīmes un citi materiāli veikala galvenajā lapā un apakšlapās ir šo preču pārdevēju vai ražotāju intelektuālais īpašums. To izmantošana bez pārdevēju vai ražotāja piekrišanas var tikt uzskatīta par autortiesību pārkāpumu.
§ 5
1. Veikalā piedāvāto preču cenas ir izteiktas Polijas zlotos un ietver PVN. Pārdevēji var mainīt Veikala sortimentu, preču cenas, veikt un atcelt reklāmas kampaņas. Šīs izmaiņas neietekmē ar Klientiem jau noslēgtos atsevišķu preču pārdošanas līgumus.
2. Veikalā norādīto preču cenās nav iekļautas piegādes izmaksas.
§ 6
Pirkumu Veikalā var veikt, neveidojot Kontu vai pēc tā izveides.
§ 7
Veikals veic pasūtījumus Polijas teritorijā.
§ 8
1. Lai izmantotu veikalu, datoram vai citai Pircēja ierīcei nav jāatbilst konkrētiem tehniskiem nosacījumiem. Viss, kas Jums nepieciešams, ir piekļuve internetam, e-pasta adrese, standarta operētājsistēma un tīmekļa pārlūkprogramma.
2. Lai pareizi izmantotu kontu, kā arī lai noformētu pasūtījumu, tīmekļa pārlūkprogrammā ir jāiespējo sīkfaili. Sīkfailus izmantojam, lai uzturētu Klienta sesiju pēc pieteikšanās Kontā un lai uzturētu pasūtīšanas procesu, kā arī lai nodrošinātu pareizu tīmekļa vietnes darbību un lai veiktu statistiskās analīzes. Pēc tam tos var izdzēst, izmantojot atbilstošās opcijas tīmekļa pārlūkprogrammā, vai izmantojot citu programmatūru. Sīkāku informāciju par sīkfailiem var atrast Politikas 9.-12.pantu noteikumos (https://nobleplace.lv/polityka-prywatnosci)
III. Konta izveidošana Veikalā
§ 9
1. Personai, kas vēlas noslēgt ar Pārdevēju līgumu par konta izveidošanu Veikalā, ir jānoklikšķina uz pogas "Izveidot kontu", kas pieejama veikala galvenajā ekrānā, un pēc tam jāaizpilda visi obligātie reģistrācijas veidlapas lauki. Veidlapa ir Pārdevēja piedāvājums, kas adresēts Klientam, lai noslēgtu līgumu par Konta izveidošanu Veikalā. Lai nosūtītu veidlapu un pabeigtu reģistrācijas procedūru veikalā, ir jāpiekrīt ar Noteikumiem un Privātuma politiku un Sīkfailu politiku.
2. Veidlapā jāievada: e-pasta adrese, konta parole, vārds un uzvārds. Pēc izvēles varat ievadīt savu dzimšanas datumu. Norādītā e-pasta adrese un parole tiks izmantota, lai pieteiktos Kontā pēc Konta izveides.
3. Veidlapā nav atļauts ievietot nelikumīgu saturu.
4. Noklikšķinot uz pogas "Saglabāt", Klients nosūta reģistrācijas veidlapu un pieņem Pārdevēja piedāvājumu, kas minēts šī panta pirmajā daļā. Šobrīd starp Pārdevēju un personu, kas aizpildījusi reģistrācijas veidlapu, tiek noslēgts līgums par Konta izveidošanu Veikalā.
5. Pēc līguma noslēgšanas saskaņā ar iepriekšminētā punkta noteikumiem Pārdevējs nosūta Klientam uz viņa norādīto e-pasta adresi ziņojumu, kas apstiprina Konta izveidošanu Veikalā. Ziņojumam ir pievienojami Noteikumi un Politika.
6. Ja Klients ir Patērētājs, tad viņam ir tiesības atkāpties no konta izveides līguma, nenorādot iemeslu, 14 dienu laikā no tā noslēgšanas dienas, t.i., no brīža, kas norādīts šī panta piektajā daļā. 17.panta 2.-4. daļu noteikumus piemēro attiecīgi.
7. Līgumu par konta izveidošanu var arī noslēgt, noformējot pasūtījumu, atbilstoši 13.panta piektajai daļai. Šādā gadījumā šī panta 1.-6. daļu noteikumus piemēro attiecīgi.
§ 10
Klientam jāaizsargā savi pieteikšanās dati Veikalam, lai nepiederošas personas nevarētu tiem piekļūt.
§ 11
Pēc Konta izveides Klientam ir iespēja: rediģēt savu adresi, apskatīt pasūtījumu vēsturi un detaļas un apskatīt pieejamos atlaides kuponus.
IV. Pasūtījuma noformēšana un pieņemšana
§ 12
1. Preču pārdošana tiek veikta, pamatojoties uz Klienta pasūtījumiem. Klientam ir iespēja noformēt pasūtījumu pēc pieteikšanās Kontā vai bez pieteikšanās, norādot visus pasūtījuma izpildei nepieciešamos datus.
2. Pasūtījumus var noformēt 7 dienas nedēļā, 24 stundas dienā.
§ 13
1. Lai noslēgtu pārdošanas līgumu ar Pārdevēju vai Longchamp pārdevēju, Klients izvēlas preces attiecīgajās Veikala apakšlapās, izvēloties to modeli, daudzumu un noklikšķinot uz pogas "PIEVIENOT GROZAM" blakus Klienta izvēlētajai precei. Grozā esošās preces vēl nav pasūtītas, un Klientam ir iespēja grozam pievienot vairāk preču, izņemt preces no groza un atteikties no pirkuma.
2. Pēc preču pievienošanas grozam Klientam ir iespēja mainīt preču skaitu, ko viņš vēlas iegādāties Veikalā, mainot atbilstošo lauku grozā.
3. Pēc tam, kad Klients ir pievienojis grozam visas preces, kuras viņš vēlas pasūtīt, viņš noklikšķina uz pogas "PASŪTĪT". Klients tiks novirzīts uz lapu ar groza kopsavilkumu.
4. Pēc groza pārbaudes jānoklikšķina uz pogas "VEIKT PASŪTĪJUMU”. Šajā posmā Klients izvēlas piegādes adresi un var pievienot pasūtījumam komentārus. Nav atļauts ievietot nelikumīgus komentārus.
5. Ja Klientam ir Konts, viņš var tajā pieteikties, izvēloties pogu "Pieteikties". Ja Klientam nav Konta, šajā posmā var to izveidot vai izmantot opciju “Pasūtīt kā viesis”, veidlapā norādot pasūtījuma izpildei nepieciešamos datus.
6. Pēc tam jāizvēlas piegādes un apmaksas veids, par ko ir runa turpmāk.
7. Grozā norādītās preces kopā ar informāciju par to daudzumu un cenām, kā arī izvēlēto piegādes un apmaksas veidu un ar to saistītām izmaksām veido Pārdevēja vai Longchamp pārdevēja aicinājumu Klientam iesniegt piedāvājumu šo preču iegādei. Noklikšķinot uz pogas "PASŪTĪT AR APMAKSAS PIENĀKUMU", Klients iesniedz Pārdevējam vai Longchamp pārdevējam piedāvājumu noslēgt iepriekš minēto līgumu. Pārdevējs vai Longchamp pārdevējs nosūta e-pastu, apstiprinot, ka ir saņēmis Klienta piedāvājumu. Nākamajā e-pasta ziņojumā Pārdevējs vai Longchamp pārdevējs informēs Klientu par Klienta piedāvājuma pieņemšanu vai noraidīšanu. Tiklīdz Klients saņem no Pārdevēja vai Longchamp pārdevēja e-pastu ar informāciju par piedāvājuma pieņemšanu, tiek noslēgts līgums par Klienta iesniegtajā piedāvājumā norādīto preču pārdošanu.
8. Izvēloties apmaksas veidu: “Maksāt ar tiešsaistes pārskaitījumu tpay.com”, Klients, noklikšķinot uz pogas “PASŪTĪT AR APMAKSAS PIENĀKUMU”, tiek novirzīts uz tpay.com sistēmas operatora vietni. Maksājumi tiek veikti, pamatojoties uz noteikumiem, kas pieejami tā uzņēmuma tīmekļa vietnē, kas īsteno tiešsaistes maksājumus. Pasūtījuma atteikuma gadījumā, iepriekš samaksātā nauda tiek pilnībā atmaksāta.
V. Piegāde un maksājumi
§ 14
1. Preču piegādes metodes, izmaksas un termiņi ir norādīti katru reizi, noformējot pasūtījumu. Ir pieejamas šādas apmaksas metodes: samaksa, izmantojot tpay.com, samaksa ar bankas pārskaitījumu, samaksa, saņemot preci personīgi.
2. Ja klients vēlas samaksāt, izmantojot tpay.com vai ar bankas pārskaitījumu, maksājums jāveic 24 stundu laikā no pasūtījuma noformēšanas brīža. Pretējā gadījumā pēc 24 stundām pasūtījums var tikt atcelts.
3. Ja klients vēlas samaksāt piegādes brīdī, viņam jāsaņem prece un jāveic maksājums 7 stundu laikā no pasūtījuma noformēšanas brīža. Pretējā gadījumā pēc 7 dienām pasūtījums var tikt atcelts, ja vien Klients iepriekš nepaziņo Pārdevējam par nepieciešamību pagarināt preču saņemšanas un apmaksas termiņu. Tomēr nekādā gadījumā šis periods nedrīkst pārsniegt 30 dienas no pasūtījuma noformēšanas dienas.
4. Izmaksas, kas saistītas ar preču piegādi ar kurjeru vai pakomatā, sedz Pārdevējs, ja pasūtījuma vērtība pārsniedz 400 PLN.
5. Pasūtījuma izpildes laiks ir atkarīgs no tā pieejamības, kas norādīta produkta lapā.
6. Ja pasūtījumā ir preces ar atšķirīgu piegādes datumu, visas preces tiek nosūtītas atbilstoši vēlākajam piegādes datumam.
§ 15
Pasūtījumam ir pievienots nodokļu noteikumiem atbilstošs pārdošanas dokuments.
§ 16
Pārdevējs pievērš uzmanību, ka Klientam ir iespēja kurjera klātbūtnē pārbaudīt sūtījuma stāvokli, to atvērt un pārbaudīt piegādes komplektāciju. Ja tiek konstatētas neatbilstības, Pārdevējs iesaka sastādīt bojājuma aktu.
VI. Preču atgriešana un sūdzības
§ 17
1. Ja Klients ir Patērētājs, tad viņam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no pārdošanas līguma, kas noslēgts ar Pārdevēju vai Longchamp pārdevēju. Atteikšanās no līguma termiņš beidzas pēc 14 dienām, skaitot no dienas, kad Klients pārņem preces savā valdījumā vai kad Klienta norādītā trešā persona, kas nav pārvadātājs, pārņem preces savā valdījumā. Ja līgums attiecas uz daudzām precēm, kas tiek piegādātas atsevišķi, atteikšanās no līguma termiņš beidzas pēc 14 dienām, skaitot no dienas, kad Klients pārņem pēdējo preci savā valdījumā vai kad Klienta norādītā trešā persona, kas nav pārvadātājs, pārņem pēdējo preci savā valdījumā.
2. Lai izmantotu tiesības atteikties no līguma, Klientam ir jāinformē Pārdevējs vai Longchamp pārdevējs par savu lēmumu atkāpties no līguma, iesniedzot nepārprotamu paziņojumu (piemēram, rakstiski nosūtīts pa pastu vai e-pastu uz Pārdevēja adresi, kas norādīta Noteikumu 1.panta a) vai b) apakšpunktā).
3. Klients var izmantot Klienta panelī pieejamo atteikuma veidlapas paraugu, taču tas nav obligāti.
4. Lai ievērotu atteikuma termiņu, pietiek ar to, ka Klients nosūta informāciju par atteikuma tiesību izmantošanu pirms līguma atteikšanās termiņa beigām.
5. Tiesības atteikties no līguma nepienākas, ja līguma priekšmets ir preces, kas piegādātas aizzīmogotā iepakojumā, kuras pēc iepakojuma atvēršanas nevar atgriezt veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ, gadījumā ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes.
6. Tiesības atteikties no līguma nepienākas, ja līguma priekšmets ir nestandarta prece, kas izgatavota saskaņā ar Patērētāja specifikāciju vai atbilstoši viņa individuālajām vajadzībām.
7. Atteikšanās no līguma gadījumā Pārdevējs vai Longchamp pārdevējs atmaksā Klientam visas no viņa saņemtās summas, ieskaitot preču piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas rodas no Klienta izvēlētās piegādes metodes, kas nav lētākā standarta piegādes metode, ko piedāvā Pārdevējs), nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc Klienta paziņojuma par atteikšanos no līguma saņemšanas. Pārdevējs vai Longchamp pārdevējs atmaksās maksājumu, izmantojot tās pašas maksājuma metodes, kuras Klients izmantoja sākotnējā darījumā, ja vien Klients nav skaidri piekritis citam risinājumam; jebkurā gadījumā šīs atmaksas rezultātā Klientam netiks piemērotas nekādas maksas.
8. Pārdevējs vai Longchamp pārdevējs var aizturēt atmaksu līdz preču saņemšanai vai līdz tiek iesniegts pierādījums par preču atgriešanu, atkarībā no tā, kas notiek agrāk.
9. Klientam nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad viņš informēja par atteikšanos no līguma, prece ir jānosūta atpakaļ vai jānodod Pārdevējam vai Longchamp pārdevējam. Termiņš tiek ievērots, ja Klients preci nosūta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
10. Klients sedz tiešās preces atgriešanas izmaksas.
11. Klients ir atbildīgs tikai par preces vērtības samazināšanu, kas rodas, to lietojot citādi, nekā tas bija nepieciešams, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un darbību.
12. Šajā pantā ietvertie noteikumi par Patērētāju attiecas arī uz fizisku personu, kas noslēdz līgumu, kas ir tieši saistīts ar viņa uzņēmējdarbību, ja no līguma satura izriet, ka tam nav profesionāla rakstura, ņemot vērā uzņēmējdarbības priekšmetu, kas ir zināms, pamatojoties uz noteikumiem par Centrālo uzņēmumu informācijas un reģistrācijas sistēmu.
§ 18
1. Pārdevēji informē, ka viņiem ir pienākums piegādāt preces bez defektiem.
2. Sūdzības var iesniegt rakstiski uz Pārdevēju adresi, kas norādīta 1.panta a) vai b) apakšpunktā vai pa e-pastu uz šādu e-pasta adresi: info@nobleplace.lv vai pa tālruni uz šādu tālruņa numuru 797 023 743 vai citādi.
3. Sūdzībā jāiekļauj Klienta dati, pasūtījuma numurs (vai citi dati, kas ļauj to identificēt) un notikuma apraksts, kas ir sūdzības pamatā.
4. Sūdzības tiek izskatītas 14 dienu laikā no dienas, kad tās saņem Pārdevējs.
VII. Līguma par konta izveidošanu darbības laiks
§ 19
Līgums ar Klientu par Konta izveidošanu Veikalā tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku.
§ 20
1. Klients jebkurā laikā var izbeigt līgumu par Konta izveidošanu Veikalā, nosūtot paziņojumu uz Pārdevēja adresi, kas norādīta 1.panta a) apakšpunktā, pa e-pastu uz adresi info@nobleplace.lv vai citā veidā. Līgums tiks izbeigts, tiklīdz Pārdevējs būs saņēmis paziņojumu.
2. Pārdevējs var izbeigt līgumu par Konta izveidošanu Veikalā tikai šādos gadījumos:
a. Pārdevējs pārtrauca Veikala darbību,
b. Klients reģistrācijas veidlapā vai iegādājoties preces norādīja nelikumīgu informāciju.
Šajā gadījumā līgums par Konta izveidošanu Veikalā tiek izbeigts, beidzoties vienas nedēļas paziņojuma termiņam.
VIII. Noteikumu izmaiņas
§ 21
1. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji grozīt Noteikumus saskaņā ar šī panta noteikumiem un tikai ja rodas viens no šādiem iemesliem:
a. Pārdevējs ir ieviesis jaunus pakalpojumus Veikalā,
b. izmaiņas piegādes un apmaksas veidos,
c. izmaiņas iegādes procedūrā,
d. izmaiņas tiesību aktos, kuriem jāpielāgo Noteikumi, jo īpaši grozījumi noteikumos par: patērētāju aizsardzību, pakalpojumu sniegšanu elektroniskā veidā, personas datu aizsardzību, šī iemesla dēļ - Noteikumi var tikt grozīti tiktāl, cik nepieciešams, lai to saturu pielāgotu jaunajām juridiskajām prasībām.
2. Ja rodas viens no iepriekš minētajiem iemesliem, Pārdevējs nosūta Klientiem uz viņu norādītajām e-pasta adresēm informāciju par plānotajām Noteikumu izmaiņām kopā ar jauno Noteikumu redakciju. Informācija klientiem tiks nosūtīta vismaz 14 dienas pirms plānoto izmaiņu stāšanās spēkā.
3. Klients, kurš nepiekrīt plānotajām izmaiņām, var izbeigt Konta izveides līgumu saskaņā ar Noteikumu 20.panta prasībām. Ja Klients neizbeidz Konta izveides līgumu pirms Noteikumu jaunās redakcijas stāšanās spēkā, tad tie kļūst saistoši Klientam dienā, kas noteikta kā Noteikumu jaunās redakcijas spēkā stāšanās diena.
4. Noteikumu grozījumi neattiecas uz pārdošanas līgumiem, kas noslēgti pirms Noteikumu jaunās redakcijas stāšanās spēkā.
IX. Nobeiguma noteikumi
§ 22
Izmantojot Veikalu un sarakstoties ar Pārdevēju, ir aizliegts sniegt nelikumīgu saturu.
§ 23
Pievēršam uzmanību, ka adresē http://ec.europa.eu/consumers/odr/ ir pieejama tiešsaistes strīdu izšķiršanas sistēmas platforma attiecībā uz distances līgumiem starp patērētājiem un uzņēmējiem. Platforma ir piekļuves punkts patērētājiem un uzņēmējiem, kuri vēlas izmantot ārpustiesas patērētāju strīdu izšķiršanas procedūras attiecībā uz interneta darījumiem.
§ 24
Noteikumi ir pieejami Pārdevēja galvenajā mītnē un tīmekļa vietnē https://nobleplace.lv/regulamin